Knuden Posted November 30, 2015 Share Posted November 30, 2015 (edited) Vil gerne have hjælp til dansk oversættelse af faktura i Prestashop 1.6. Har prøvet at oversætte fra kontrolpanel/lokalisering/oversættelse/PDF oversættelse/default theme samt mit theme, uden at det ændrede noget, da alt tilsyneladende allerede er oversæt. HAR LØST PROBLEMET Edited November 30, 2015 by Knuden (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Skriv venligst [Løst] i din overskrift. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Joooh. Men hvad var løningen. Det må du godt skrive. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuden Posted December 2, 2015 Author Share Posted December 2, 2015 Løsningen var at oversætte backend til dansk, ved at gå til System Administrator i højre hjørne øverst i administrationspanel (backend) derefter gå til mine præferencer og skift sprog. I Min var sat til engelsk og så faktura'en kom også ud på engelsk. Kjeld - Hvor retter jeg overskriften? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 3, 2015 Share Posted December 3, 2015 Løsningen var at oversætte backend til dansk, ved at gå til System Administrator i højre hjørne øverst i administrationspanel (backend) derefter gå til mine præferencer og skift sprog. I Min var sat til engelsk og så faktura'en kom også ud på engelsk. Kjeld - Hvor retter jeg overskriften? Se her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts