Webbutiken Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 Hej var inne på hos min webbhost och fick se att det fanns uppdatering för min prestashop hade annat i tankarna och trycker på att uppdatera och till min fasa så fick jag en timme se att det inte fanns produkter och kategorier i min webbutik. Det står Felaktig SQL-frågaUnknown column 'image_shop.id_product' in 'on clause' när jag ska titta på produkter. Katergorierna syns på bo men inte fo. Tacksam för förslag på vad jag ska göra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SupportPS Posted November 28, 2015 Share Posted November 28, 2015 hej Skicka en länk till din webbplats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Webbutiken Posted November 29, 2015 Author Share Posted November 29, 2015 On 11/28/2015 at 5:40 PM, SupportPS said: hej Skicka en länk till din webbplats Min webbplats finns på http://webbutiken.info/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SupportPS Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 Jag förstår inte vad problemet är.Du har uppdaterat butiken?I front office finns det inga fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts