ari100teles Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Zdravím Vás priatelia,potreboval by som poradiť, keďže v programovaní som úplný začiatočník.Celý e-shop mám hotový, chýba mi len jedna vec, s ktorou si neviem dať rady.Potrebujem napísať pár riadkov a to nasledovne:ak je objednaný produkt z id_category 8, tak privolaj produkt s id 167.Čiže ak si zákazník objedná produkt z id kategórie 8, dostane k tomu produkt s id 167 zadarmo.Potrebujem to do faktúry.Som skúšal niečo sám, no neviem ako ďalej.Dostal som sa asi semif(self::$order->id_category == 8)čiže porovná, či je produkt z kategórie 8. Je to správne?A ak je produkt z kategórie 8, ako privolám produkt s id 167, aby sa mi zobrazil vo faktúre?Za odpoveď vopred Ďakujem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAKCRABBIT Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 http://www.prestastore.com/front-office-features/442-gift-on-order.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
ari100teles Posted March 23, 2010 Author Share Posted March 23, 2010 160 eur?trochu prehnaná suma.Stačí mi, ak sa "produkt zdarma" zobrazí len vo faktúre.Predpokladám, že sa to dá riešiť vložením niekoľkých riadkov do PDF.phpČiže porovná, či je objednaný produkt z kategórie id 8, ak je, zobrazí vo faktúre produkt s id 167.Prosím poraďte.Ďakujem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ari100teles Posted March 24, 2010 Author Share Posted March 24, 2010 Takže nakoniec som to riešil cez attributes and groups.A netreba nič doprogramovávať. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aramon Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 hele hele, prosím tě, nakopni mně správným směrem...nějak mi to nedochází, jak že jsi to vyřešil Link to comment Share on other sites More sharing options...