Stenovitch Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Hey, jeg er ved at sætte en Presta op til en kunde, men jeg er løbet ind i et problem. Jeg har oprettet et forsendelsesfirma manuelt (GLS) som kunden ønsker det, men den mulighed dukker ikke op når jeg skal vælge forsendelse ved et køb. Er der nogen der ved hvad jeg eventuelt gør forkert? den er aktiveret og det hele, er synlig, men bliver bare ikke vist. link til sitet: http://skitema.forstenet.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Kører du med det avancerede lager styrings system? Der har for nylig været en anden tråd med et tilsvarende problem. Her viste det sig at været et opsætningsproblem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenovitch Posted November 26, 2015 Author Share Posted November 26, 2015 Nej bruger ikke avancerede lager styring... Så kan ikke lige se hvordan den skal hjælpe desværre... læste den lige igennem.. eller den virker måske kun med avancerede lager styringe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Hvordan ser det så ud under forsendelse under hver enkelt vare? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenovitch Posted November 26, 2015 Author Share Posted November 26, 2015 Det lader til min makker har fundet en løsning på problemet... han er dog ikke sikker på hvad han har gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Det lyder da betryggende.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Hvis du vil have hjælp i forum fremadrettet, så spørg lige din makker, hvad han gjorde - og hjælp andre. Det er lidt useriøst at spørge folk om hjælp og så bare svare, at problemet er løst uden at man ved hvordan, for det kan jo ikke passe. Dette forum er baseret på, at folk prøver at hjælpe andre - så viden bliver ikke delt ved, at man opretter et spørgsmål, selv finder en løsning og ikke gider genskabe det for at forklare løsningen til andre. Hvis det var tilfældet, havde jeg skrevet 20 indlæg og ikke over 3000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts