Koen_K Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 (edited) Ik zou graag mijn kortingpercentages afronden. Wanneer ik een product wil afprijzen van 24.- euro naar 16.95, dan hoort hier een korting van 29.375% bij. Dit ziet er nogal raar uit, en zou ik graag afgerond zien tot hele percentages, 29%. Is dit mogelijk? In products.tpl zie ik wel dit staan. Kan ik hier iets mee? Alvast bedankt. {/strip}</p> <p id="reduction_percent" {if !$product->specificPrice || $product->specificPrice.reduction_type != 'percentage'} style="display:none;"{/if}>{strip} <span id="reduction_percent_display"> {if $product->specificPrice && $product->specificPrice.reduction_type == 'percentage'}-{$product->specificPrice.reduction*100}%{/if} </span> Edited November 25, 2015 by Koen_K (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koen_K Posted November 29, 2015 Author Share Posted November 29, 2015 weer bedankt voor je reactie! Helaas heeft dit nog geen effect... Of dien ik in de products.tpl ook nog iets aan te passen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koen_K Posted November 29, 2015 Author Share Posted November 29, 2015 Yes! Gast je bent echt 'n topper Eindelijk zoals ik het wil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koen_K Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 Weet iemand waar de antwoorden zijn gebleven? In 2015 heeft iemand mij de oplossing aangedragen in de vorm van reacties in dit topic. Nu staan enkel mijn reacties er nog maar in... Is dit ergens terug te vinden? Wegens een reboot moet ik de aanpassing opnieuw doen... Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted September 12, 2019 Share Posted September 12, 2019 Waarschijnlijk heeft deze gebruiker zijn berichten verwijderd, of is de content verwijderd omdat de gebruiker hierom heeft gevraagd of zijn/haar account heeft verwijderd. Ik raad je aan een nieuw topic te plaatsen met een nieuw verzoek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts