nlundgaard Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Hej, Jeg vil lave en svensk version af min webshop, og har derfor kopieret både filer og database fra den danske version. Herefter har jeg rettet diverse records i configuration tabellen samt shop_url tabellen så det stemmer med det nye domæne. Når man prøver at tilgå det svenske site: pashminawear.se bliver man redirected til det danske domæne med det samme. Jeg har prøvet at starte fiddler, men jeg kan ikke engang se at det svenske site bliver ramt. Det kan ikke være på DNS niveau da domænet virkede før jeg kopierede. Er der nogle som ved hvad jeg mangler at rette? /Nicolai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 21, 2015 Share Posted November 21, 2015 Hvorfor laver du det ikke som multistore? En klon af shoppen virker tåbeligt, da du så skal vedligeholde lager, varer og andre oplysninger to steder. Mht. domænet: Har du ændret korrekt under Præferencer - SEO & URLs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts