Zodiack Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 HejJeg mindes da jeg sidst satte Presta-Shop op at prestadyr lavede en dansk oversættelse til bagkontoret og uploadede database filerne. Men kan ikke finde dem i en tråd nu. Er der nogen der ligger inde med dem eller kan linke til tråden hvor de er.\\Zodiack Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Hej Zodiack.Det må være denne tråd du søger.Forleden fik jeg adgang til at rette de officielle oversættelser. Jeg har lige rettet alle oversættelserne til forkontoret til. Jeg vil forsøge at få resten færdigt de næste par dage./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zodiack Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 Hej KjeldDenne havde jeg fundet men jeg mener du uploadede nogle databasefiler, som oversatte den del af bagkontoret der ikke ligger under de officielle oversættelser. Således at de tabs der er i bagkontoret også blev oversat. Det kan godt være det er mig der husker forkert.\\Zodiack Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Nå, nu forstår jeg. Det er den her tråd. Husk at tjekke, at du har dansk som id nummer 3./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zodiack Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 Det var lige den jeg ledte efter. Tusind tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts