Aagje Vanden Bussche Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 Hoi! Ik ben geen developper en heb geen verstand van codering en programmeren, dus dit is een onoverkomelijk obstakel voor me: Sinds vorige week (installatie van nieuw thema) wil geen enkel nieuw product opslaan. Ik krijg steeds deze melding: 2 fouten Producten moet tenminste in één categorie staan. Dit product moet in de standaardcategorie staan. Wanneer ik naar de tab 'categorie' ga en er een radio button van een categorie aanklik, herlaadt de productpagina ZONDER deze categorie onthouden te hebben. Zo beland ik steeds in een loop, natuurlijk. Best zorgwekkend, want ik wil allerlei nieuwe producten aanmaken naar aanleiding van Sinterklaas. De developpers van het thema zeggen alvast dat het niets met hun te maken heeft aangezien zij geen invloed hebben op de backoffice. Is er iemand die me hierbij kan helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gummypaper Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Ik heb ook dit probleem, is het bij jou opgelost? Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicmaster Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Zorg dat er tenminste één categorie geselecteerd is bij "Associaties". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gummypaper Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Ik kan bij associaties een categorie aanklikken, maar het slaat het niet op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts