06HTM08 Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Heb een korting van 15% aangemaakt in de catalogus prijsregelsNu past die de korting netjes toe op alle producten, behalve de producten welke in prijs verlaagd zijn. Of hier nu aanbieding bij staat of niet. Ik wil de korting op alle artikelen ook de in prijs verlaagde. Volgens mij kan dit ook, maar kan echt nergens vinden waar ik dit aan kan passen.Wie weet dit wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kynoconcepts Posted December 12, 2015 Share Posted December 12, 2015 Bij mij doet het nu juist OOK op afgeprijsde artikelen, terwijl ik dat NIET wil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
06HTM08 Posted December 12, 2015 Author Share Posted December 12, 2015 Volgens mij heeft het te maken met de instellingen ergens, volgens mij heb ik namelijk ergens iets aangegeven dat het niet dubbel mag.En ben er eigenlijk wel blij mee nu, dus laat het zo.Maar waar ik het terug kan vinden, geen idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kynoconcepts Posted December 13, 2015 Share Posted December 13, 2015 Als het zoals @kynoconcepts zegt wel mogelijk is om dit aan te passen, dan ga ik even zoeken waar die optie is. Ben wel benieuwd eigenlijk. Ik heb nu een aanbiedingspagina waar de aanbiedingen kariger zijn dan de rest van de site. Alles staat op 10% korting behalve de aanbiedingspagina. Die hebben nu 4-5% korting Ik weet dus niet waar dat in te stellen valt :/ maar ik wil het eigenlijk niet... had nu een korting lopen met 15% koring (via specifieke [rijs van bepaalde producten) maar er circuleert ook een kortingscode voor de eerste bestelling van een klant... dat is dus eerst 15% van de prijs af en vervolgens nog eens 10% met de code ... weggevertje dus. Maar ik heb geen idee waar dat in te stellen valt ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts