LeukvanLieke Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Beste, Zojuist heeft een klant een bestelling geplaatst vanuit een winkelwagentje. Het gehele winkelwagentje is besteld én betaald. Vervolgens is er wel een bestelling te zien, maar staan er geen producten in en is het totale bedrag ook niet juist. Hierdoor is de factuur natuurlijk ook niet goed, en wordt mijn voorraad ook niet afgeboekt. Wie kan mij hier mee helpen? Alvast bedankt, Lieke www.leukvanlieke.nl geen producten in bestelling.doc Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeukvanLieke Posted November 17, 2015 Author Share Posted November 17, 2015 In de tabel ps_order_detail komt deze order helemaal niet voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeukvanLieke Posted November 17, 2015 Author Share Posted November 17, 2015 Wat moet ik hosting laten controleren? Ik zit bij strato en die lopen niet allemaal even hard wanneer ze denken dat ze er ook met een makkelijke reactie van af kunnen komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeukvanLieke Posted November 17, 2015 Author Share Posted November 17, 2015 PowerWeb Basic pakket 157 producten 170 bestellingen 115 klanten Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeukvanLieke Posted November 17, 2015 Author Share Posted November 17, 2015 Nee, sorry. Deze doet het al een hele tijd niet meer. Afgelopen week heb ik mijn site (een complete kopie) wel tijdelijk bij een andere hosting gehad om te testen, en daar deed deze het wel. Hier krijg ik altijd een 500 melding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeukvanLieke Posted November 17, 2015 Author Share Posted November 17, 2015 Bedankt, dat ga ik vandaag in gang zetten. Heb je dan misschien nog 1 tip hoe ik nu wel een goede factuur uit mijn systeem kan krijgen voor deze klant? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeukvanLieke Posted November 17, 2015 Author Share Posted November 17, 2015 Ik heb de gegevens handmatig in ps_order_detail ingevoerd van alle missende bestellingen. Nu klopt het systeem weer en komen er in ieder geval juiste facturen uit. Voor nu een oplossing, maar niet blijvend natuurlijk. Ik ga snel overstappen naar een ander.... Bedankt voor al je hulp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
woudawheels Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Heb hetzelfde probleem, bestellingen worden wel uitgevoerd en betaald. Maar krijg geen mail dat er een bestelling is en de bestelling is leeg. Kan wel zien wat de klant heeft besteld bij de bezochte pagina's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts