Raaminspiratie Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 (edited) Ik heb begrepen dat het mogelijk is om het euroteken voor het bedrag te krijgen ipv erachter. Ik heb gezocht hoe maar kan het helaas niet vinden. Iemand die mij hierbij kan helpen? Ik gebruik versie 1.6.1.2 Edited November 16, 2015 by Raaminspiratie (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennyw Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 bovenin bij search euroteken invoeren, vindt je vanzelf de oplossing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raaminspiratie Posted November 16, 2015 Author Share Posted November 16, 2015 bovenin bij search euroteken invoeren, vindt je vanzelf de oplossing Moest iets meer invoeren dan alleen een euro teken want dat accepteert hij niet. Maar ik heb het gevonden, bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennyw Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 (edited) bedoelde euroteken, niet € ff van te voren zoeken is ook een optie natuurlijk..... Edited November 16, 2015 by hennyw (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raaminspiratie Posted November 16, 2015 Author Share Posted November 16, 2015 bedoelde euroteken, niet € ff van te voren zoeken is ook een optie natuurlijk..... Er is geen reden om zo te reageren. Ik had gezocht maar kon het zo snel niet vinden en ik heb niet altijd tijd om lang te zoeken dus als ik het dan niet gelijk kan vinden dan stel ik even de vraag. Er is overigens niemand die jou verplicht om antwoord te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennyw Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 @Raaminspiratie, wat is er raar aan mijn antwoord? ik geef aan wat ik bedoel en wat voor jou een oplossing kan zijn. Geen tijd is raar aangezien ik binnen 1 minuut de oplossing gevonden had, wilde deze kopieren, lukte niet vandaar mijn antwoord. en inderdaad hoef ik geen antwoord te geven, vindt het nl zelf wel fijn als ik van iemand een oplossing krijg, had dat ook van jou uit gehoopt. @mdekker, Hoezo vreemde reactie? zie hier bovenstaande. Gal spuwen is heel iets anders dan iemand in de juiste richting wijzen....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raaminspiratie Posted November 21, 2015 Author Share Posted November 21, 2015 @Raaminspiratie, wat is er raar aan mijn antwoord? ik geef aan wat ik bedoel en wat voor jou een oplossing kan zijn. Geen tijd is raar aangezien ik binnen 1 minuut de oplossing gevonden had, wilde deze kopieren, lukte niet vandaar mijn antwoord. en inderdaad hoef ik geen antwoord te geven, vindt het nl zelf wel fijn als ik van iemand een oplossing krijg, had dat ook van jou uit gehoopt. @mdekker, Hoezo vreemde reactie? zie hier bovenstaande. Gal spuwen is heel iets anders dan iemand in de juiste richting wijzen....... Hennyw, je eerste reactie was niks mis mee, de tweede vond ik wat minder. Verder is het niet belangrijk genoeg om er verder nog woorden aan vuil te maken lijkt mij. Fijn weekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dwevbob Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 (edited) Hmm, nogal cryptisch dit draadje. Jammer, want als ik ben ook op zoek naar de oplossing voor dit probleem (m.a.w., ik wil ook graag het euroteken voor het bedrag). Ik heb in de backoffice linksboven het woord "euroteken" ingevoerd, maar het enige resultaat dat bij naar boven komt is de Paypal module. Is dat de oplossing? Lijkt me nogal stug, want er moeten toch ook mensen zijn die geen Paypal willen gebruiken... (ik gebruik de online versie van Prestashop, versienummer 1.6.1.0) Edited December 1, 2015 by dwevbob (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raaminspiratie Posted December 1, 2015 Author Share Posted December 1, 2015 Bij localisatie naar valuta's gaan, daar wijzig klikken, dan bij valutaformaat kiezen voor X0.000,00 Dan moet het goed staan. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raaminspiratie Posted December 1, 2015 Author Share Posted December 1, 2015 Jaaaaa ik leer het wel hahaha 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dwevbob Posted December 1, 2015 Share Posted December 1, 2015 Bedankt vor de snelle reacties..! Bij mezelf was het kwartje inmiddels ook gevallen, ik moest voor "euroteken" zoeken hier op het forum, en niet in de Backoffice..! De oplossing was inderdaad die van "Raaminspiratie", ik moest daarna alleen de cache nog even legen. De oplossing daarvoor vond ik hier https://www.prestashop.com/forums/topic/323006-clear-cache-in-1606/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BDohmen Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 Goed gebruik kunnen maken van deze oplossing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riltoe Posted January 8, 2016 Share Posted January 8, 2016 Ook ik goed gebruik hiervan kunnen maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts