Jump to content

[solved]Euroteken voor het bedrag plaatsen

Recommended Posts

bedoelde euroteken, niet €

ff van te voren zoeken is ook een optie natuurlijk.....

Er is geen reden om zo te reageren. Ik had gezocht maar kon het zo snel niet vinden en ik heb niet altijd tijd om lang te zoeken dus als ik het dan niet gelijk kan vinden dan stel ik even de vraag. 

Er is overigens niemand die jou verplicht om antwoord te geven.

@Raaminspiratie, wat is er raar aan mijn antwoord? ik geef aan wat ik bedoel en wat voor jou een oplossing kan zijn. Geen tijd is raar aangezien ik binnen 1 minuut de oplossing gevonden had, wilde deze kopieren, lukte niet vandaar mijn antwoord. en inderdaad hoef ik geen antwoord te geven, vindt het nl zelf wel fijn als ik van iemand een oplossing krijg, had dat ook van jou uit gehoopt.

@mdekker, Hoezo vreemde reactie? zie hier bovenstaande. Gal spuwen is heel iets anders dan iemand in de juiste richting wijzen.......

@Raaminspiratie, wat is er raar aan mijn antwoord? ik geef aan wat ik bedoel en wat voor jou een oplossing kan zijn. Geen tijd is raar aangezien ik binnen 1 minuut de oplossing gevonden had, wilde deze kopieren, lukte niet vandaar mijn antwoord. en inderdaad hoef ik geen antwoord te geven, vindt het nl zelf wel fijn als ik van iemand een oplossing krijg, had dat ook van jou uit gehoopt.

@mdekker, Hoezo vreemde reactie? zie hier bovenstaande. Gal spuwen is heel iets anders dan iemand in de juiste richting wijzen.......

Hennyw, je eerste reactie was niks mis mee, de tweede vond ik wat minder. Verder is het niet belangrijk genoeg om er verder nog woorden aan vuil te maken lijkt mij. Fijn weekend.

• 2 weeks later...

Hmm, nogal cryptisch dit draadje. Jammer, want als ik ben ook op zoek naar de oplossing voor dit probleem (m.a.w., ik wil ook graag het euroteken voor het bedrag).

Ik heb in de backoffice linksboven het woord "euroteken" ingevoerd, maar het enige resultaat dat bij naar boven komt is de Paypal module.

Is dat de oplossing? Lijkt me nogal stug, want er moeten toch ook mensen zijn die geen Paypal willen gebruiken...

(ik gebruik de online versie van Prestashop, versienummer 1.6.1.0)

Edited by dwevbob (see edit history)

Bedankt vor de snelle reacties..!  :)

Bij mezelf was het kwartje inmiddels ook gevallen, ik moest voor "euroteken" zoeken hier op het forum, en niet in de Backoffice..!

De oplossing was inderdaad die van "Raaminspiratie", ik moest daarna alleen de cache nog even legen.

De oplossing daarvoor vond ik hier https://www.prestashop.com/forums/topic/323006-clear-cache-in-1606/

• Like 1

• 1 month later...