frejaskind Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 (edited) LØST. løsning var manuelt at taste produkt id i modulet. ikke optimalt, men det virker .Er der nogen der kan hjælpe ? jeg har købt et canonical url modul til min webshop. modulet kan godt vise kategori, men kan ikke loade produktliste. jeg har prøvet alle de browsere jeg kan komme i tanke om, har renset historik, genstartet osv. intet hjælper. Det HAR virker på et tidspunkt, men har aldrig kørt optimalt. Lige nu, kan jeg kun få det til at virke når jeg tilgår fra min iphone med safari. Har derfor også prøvet at installere safari på pc, men samme resultat. Nogen der har et forslag til hvad der kan være galt? Edited December 2, 2015 by frejaskind (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuk66 Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Det ligner produkterne læsses via AJAX. Det er sandsynligvis en JavaScript fejl, som vi ikke kan se. It looks like the products are loaded through AJAX. It is probably a JavaScript error which we can't see. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frejaskind Posted November 17, 2015 Author Share Posted November 17, 2015 Hej tuk66 Jeg takker mange gange for svaret. Jeg giver det videre til min udvikler, helt ærligt, så er det teknisk noget ud over min viden. Mvh. Lasse Freja Skind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts