Fiege Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 (edited) Standard tema - v. 1.6 Når jeg laver kreditnotaer i shoppen bliver forsendelsen angivet excl. moms men betragtes som værende incl. moms når totalen beregnes. Det betyder at kreditnotaen ikke bliver på det fulde beløb da fragt beløbet pludselig er 20% lavere end på fakturaen. Krediteres der uden refundering af fragten er der ingen problemer. Fakturaen er også som den skal være, og her er forsendelsen angivet incl. moms. Nogle ideer? Faktura: (Alt er OK) Varer i alt DDK 64,00 Forsendelse DDK 39,96 I alt (excl. moms) DDK 103,96 Moms i alt DDK 25,99 I alt DDK 129,95 Kreditnotaen: (giver ingen mening) Forsendelse (inkl. moms) -DDK 39,96 (forkert - er excl. moms) Varer i alt (inkl. moms) -DDK 80,00 (korrekt) Moms i alt -DDK 23,99 (forkert grundet fejl i forsendelsesprisen) I alt (inkl. moms) - DDK 103,96 (korrekt fakturabeløb men uden moms?) Edited November 11, 2015 by Fiege (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiege Posted November 11, 2015 Author Share Posted November 11, 2015 Fandt en løsning på en-forum. Erstat OrderSlip.php med version. 1.6.0.11 - så virker det. Jeg blev samtidig opmærksom på at den version jeg har er 1.6.0.1, så det er nok ikke et problem i nyere versioner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts