adpcbe Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 (edited) Hallo... Kan iemand me een module (mag betalend zijn) aanbevelen, of eventueel een andere tip, om het volgende te realiseren in Prestashop: Van alle bestelde orders in real-time, automatisch een label van elk product afprinten naar een labelprinter. Is er eventueel een module die dit kan realiseren? Uiteraard zou er gewerkt worden met een laptop die steeds aanstaat, met daaraan de labelprinter aangesloten. Alvast bedankt voor jullie ideetjes... Groeten Edited November 10, 2015 by adpcbe (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Wat ik heb gedaan voor een horeca gelegenheid is het email programma aanpassen dat een binnenkomende mail direct geprint wordt , dit kan je doen door in je mail programma regels en waarschuwingen te maken (in outlook zeer eenvoudig te doen) het onderwerp heb ik op "" u heeft een nieuwe bestelling "" gezet , deze wordt dus uit de binnenkomende mail gefilterd en direct uitgeprint dus alle mails met "" u heeft een nieuwe bestelling "" wordt direct uitgeprint in bovenstaand geval 2 x : 1 keer voor de keuken en 1 keer voor eventuele bezorging omdat het een specifieke naam heeft wordt dus enkel deze mails geprint de andere inkomende niet , andere mogelijkheid is bv om bestellingen binnen te laten komen op [email protected] deze kan je dan ook eventueel als regel aangeven meer info omtrent regels en waarschuwingen te maken vind je op de site van MS of mevrouw Google Om eea voor een label printer aan te passen zou je bijvoorbeeld de mail template van mail allerts aanpassen dat alleen wat geprint moet worden op de mail komt hoop dat je hier wat aan hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpcbe Posted November 10, 2015 Author Share Posted November 10, 2015 Alvast bedankt voor uw reply. 'Regels en waarschuwingen' heb ik inderdaad reeds toegepast bij een frituur hun bestelsysteem. Dit werkt fijn zo Echter de huidige klant, zou graag elk product apart afgeprint hebben, om bijvoorbeeld een besteld broodje 'smos'; dit label onmiddellijk op het broodje te kunnen kleven. Mail alerts kunnen we inderdaad aanpassen, maar ik denk ook dat we hiermee niet elk product apart kunnen uitprinten, enkel de volledige bestelling. ik denk dat ze zoiets eerder met shortcuts best handmatig printen Hartelijk bedankt voor uw tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Echter de huidige klant, zou graag elk product apart afgeprint hebben, om bijvoorbeeld een besteld broodje 'smos'; dit label onmiddellijk op het broodje te kunnen kleven. Hmzz ik zou persoonlijk liever geen Label op mijn broodje geplakt willen hebben zat meer te denken met de huidige mogelijkheden , als de artikelen ver genoeg uit elkaar zouden staan "" marges "" dat hij dan elk product apart op een label print zover ik weet is er geen bestaande module , oid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts