Torben Posted November 9, 2015 Share Posted November 9, 2015 (edited) Hej Jeg har nogle varer, som jeg gerne vil have lagt i min butik, men uden at de vises i nye varer. Hvordan kan jeg gøre det? Vh Torben Edited November 11, 2015 by Torben (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 10, 2015 Share Posted November 10, 2015 Det har været oppe i forum mange gange før. Det findes under Præferencer - Varer - Antal dage, vare anses for ny. Sæt til 0, og du har ingen nyheder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Jeg læser indlægget som om det er enkelte varer, du ikke vil have i Nye varer? Hvorfor du så ikke vil det, kan jeg ikke forstå. Du skal i MYsql og rette oprettelsesdato tilbage i tiden for disse varer. Du skal rette i tabellerne product og product_shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted November 11, 2015 Author Share Posted November 11, 2015 Prestafan1234 - ja, det har jeg set flere gange. Tak pertho - det var lige det, jeg gerne ville vide. Jeg havde rettet det ene sted, men uden virkning. Så nu prøver jeg begge steder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts