steengod Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Hej, jeg har nogle problemer med min hjemmeside. Jeg kan bla. ikke ændre sproget i back-office, så jeg kan kun have det i engelsk. Derudover kan jeg ikke længere indexere mine produkter. Den kører bare et stykke tid, og så kommer der en 404 fejl. Er der nogen der kan hjælpe med, hvad der kan være sket? Hilsen Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 (edited) Hej Steen Sproget i back office kan blive cachet ret så kraftigt (jeg har mest oplevet det i 1.5, men måske sker det samme i 1.6) Prøv at slette al cache på computeren (CTRL+ALT+Delete) eller tjek i en anden browser - i første omgang Vedr. indexering så lyder det som en perfomance/timeout fejl du har fået - jeg tillod mig lige at tage et kig og sætte den i gang total genopbygning, da der kun er en vare indekseret, og den kører og kører (alt for lang tid i forhold til mængden af varer) og timer ud efter over 5 minutter. Omvendt skal den jo gøre det for mange sprog i din shop, så det kan være medvirkede. Hvis jeg vælger kun at tilføje manglende varer - som så er alle pånær 1, så får jeg også en blank side lynhurtigt. Derfor tænker jeg, at det måske er en bug, måske "forværret" når man kører multistore med så mange sprog som du gør. Denne tråd: https://www.prestashop.com/forums/topic/395597-index-or-searching-problems/ (godt nok version 1.6.0.9) kunne tyde på, at det faktisk er en bug. Så mit bedste bud er, at den oprettes som en fejl til PrestaShop. EDIT: her var lige en tråd mere https://www.prestashop.com/forums/topic/421756-blank-screen-when-adding-missing-products-to-index/ - jeg tror ikke, det er Memory på serveren der er sat forkert som der skrives om, ser ok ud på din shop. Problemet er nok nærmere stadig en fejl også i nyere versioner, så jeg mener stadig den bør oprettes som en bug, så PrestaShop kan få den rettet også i nyere versioner. De filer, der ligger i tråden kan nok ikke bruges til din version. Edited November 5, 2015 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
steengod Posted November 6, 2015 Author Share Posted November 6, 2015 ok, her til morgen, kunne jeg få den til at opdare til 88 produkter. Der kommer lidt forskelligt hver gang. Men fejlen er kommet efter, jeg er begyndt at tilføje pause produkter og slette, dem jeg ikke skal bruge længere. Men her til morgen, var der kommet dansk sprog. Hilsen Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 7, 2015 Share Posted November 7, 2015 Det må stadig være en fejl, at ikke alle varer kan indekseres på en gang. Jeg ville oprette den hos PrestaShop, hvis jeg var dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts