Jump to content

(LØST)ændring af modul billede i front office

kijoha

Recommended Posts

hejsa.

Jeg sidder og roder med betalingsmetoderne. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at der kom et andet billede på bankoverførelse og check når man i front office vælger hvilken betaling man vil foretage.

Jeg har dog ingen ide om hvordan jeg skal få rettet det til. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig der?

Jeg har version 1.6

På forhånd tak :)

mvh

Kim Vesterbjerg.

www.kaysensunivers.dk

Edited by kijoha (see edit history)

det ser ikke ud til du fik min besked, du skal i moduler, og i søg skriver du blok betal, så finder du blok Blok med betalingslogoer v1.4.0 - af PrestaShop

Viser logoer for de mulige betalingsmåder på produktsiden. og her kan du sætte billeder ind som du vil

det ser ikke ud til du fik min besked, du skal i moduler, og i søg skriver du blok betal, så finder du blok Blok med betalingslogoer v1.4.0 - af PrestaShop

Viser logoer for de mulige betalingsmåder på produktsiden. og her kan du sætte billeder ind som du vil

Jeg læser indlægget som om det er i kurven, logoer ønskes ændret. Det du skriver om, er det generelle modul, der viser betalingskort (og ikke bankoverførsel samt check) på alle sider. Så kihoha, du er nok nødt til at uddybe.

Jeg læser indlægget som om det er i kurven, logoer ønskes ændret. Det du skriver om, er det generelle modul, der viser betalingskort (og ikke bankoverførsel samt check) på alle sider. Så kihoha, du er nok nødt til at uddybe.

Ja, må nok uddybe lidt bedre - Beklager.

Det er nemlig i kurven i det næst sidste step inden man bekræfter ordren. (step 5 betaling) Her trykker man på den betalingsmetode man ønsker og det er dét billede der skal ændres.

Håber det er bedre forklarer.