kijoha Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 (edited) hejsa. Jeg sidder og roder med betalingsmetoderne. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at der kom et andet billede på bankoverførelse og check når man i front office vælger hvilken betaling man vil foretage. Jeg har dog ingen ide om hvordan jeg skal få rettet det til. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig der? Jeg har version 1.6 På forhånd tak mvh Kim Vesterbjerg. www.kaysensunivers.dk Edited November 6, 2015 by kijoha (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Under forsendelse > forsendelsesfirma kan du tilføje et logo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kijoha Posted November 5, 2015 Author Share Posted November 5, 2015 (edited) Under forsendelse > forsendelsesfirma kan du tilføje et logo. Ok, men er det ikke kun logoer til f.eks. post dk, gls og andre forsendelse firmaer? Det er jo betalingsbillederne jeg vil ændre Edited November 5, 2015 by kijoha (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Højreklik på billedet på betalingssiden, noter stien til billedet. Lav et nyt billede, der hedder det samme (husk samme filtype, f.eks. .gif eller .jpg), upload via FTP til samme placering og herefter er billedet udskiftet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1986 Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 det ser ikke ud til du fik min besked, du skal i moduler, og i søg skriver du blok betal, så finder du blok Blok med betalingslogoer v1.4.0 - af PrestaShop Viser logoer for de mulige betalingsmåder på produktsiden. og her kan du sætte billeder ind som du vil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 det ser ikke ud til du fik min besked, du skal i moduler, og i søg skriver du blok betal, så finder du blok Blok med betalingslogoer v1.4.0 - af PrestaShop Viser logoer for de mulige betalingsmåder på produktsiden. og her kan du sætte billeder ind som du vil Jeg læser indlægget som om det er i kurven, logoer ønskes ændret. Det du skriver om, er det generelle modul, der viser betalingskort (og ikke bankoverførsel samt check) på alle sider. Så kihoha, du er nok nødt til at uddybe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kijoha Posted November 5, 2015 Author Share Posted November 5, 2015 Jeg læser indlægget som om det er i kurven, logoer ønskes ændret. Det du skriver om, er det generelle modul, der viser betalingskort (og ikke bankoverførsel samt check) på alle sider. Så kihoha, du er nok nødt til at uddybe. Ja, må nok uddybe lidt bedre - Beklager. Det er nemlig i kurven i det næst sidste step inden man bekræfter ordren. (step 5 betaling) Her trykker man på den betalingsmetode man ønsker og det er dét billede der skal ændres. Håber det er bedre forklarer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Så er fremgangsmåden den, som jeg beskrev i post #4 :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kijoha Posted November 5, 2015 Author Share Posted November 5, 2015 Ok. Prøvet lige kort tidligere, men synes ikke umiddelbart jeg kunne finde stien til billedet. Prøver dog lige igen imorgen. - tak for hjælpen i første omgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
kijoha Posted November 6, 2015 Author Share Posted November 6, 2015 Så fik jeg prøvet det af og det virket 100% efter din fremgangsmetode Prestafan1234 - Så jeg takker og bukker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts