rmadsen80 Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 (edited) Hej.Jeg køre ps. 1.6.Nu er fragten forsvundet i chekout, men de er aktive i Bo. Det har virket og jeg har ikke lavet nogle opdateringer, så det kunne være derfor.Nogle idé om hvad der kan være sket? Edited November 17, 2015 by rmadsen80 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 Ting holder meget sjældent op med at virke af sig selv :-) For at hjælpe, skal vi have et link til siden og nogle skærmdumps af dine indstillinger i BO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted November 8, 2015 Author Share Posted November 8, 2015 (edited) Ja selvføldelig :-) Men vi har næsten ikke været på siden i perioden, og da kun for at behandle ordre. Så det er noget underligt, hvorfor. www.fingersnild.dk Edited November 8, 2015 by rmadsen80 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Vi er nødt til at se flere skærmdumps end ovenstående. Hvordan er dine zoner f.eks. sat op under lande? Hvad står der under fane 2 i ovenstående osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted November 13, 2015 Author Share Posted November 13, 2015 Lidt flere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 13, 2015 Share Posted November 13, 2015 (edited) Tak for det:-) Er der vægt på varerne? Rettet (fik svar på mit ene spørgsmål ved at kigge på dit første skærmdump) Edited November 13, 2015 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted November 13, 2015 Author Share Posted November 13, 2015 Ja der er vægt på varen. Det har jo også virket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 13, 2015 Share Posted November 13, 2015 (edited) Kører du med det avancerede lagersystem? Hvad er indstillingerne under lagersteder. Den fane er der så vidt jeg husker kun når det avancerede lagersystem er i brug. Hvad er indstillingerne under fanen lager. Og under antal under varen? Edited November 13, 2015 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 14, 2015 Share Posted November 14, 2015 Korrekt set Per, Lagerfanen vises først når Avanceret lagerstyring er slået til. Fejlen ligger temmelig sikkert her. Rmadsen kan du bekræfte dette og gerne sætte tråden til løst, hvis det viser sig at være tilfældet (og evt. oprette en ny tråd) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted November 15, 2015 Author Share Posted November 15, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 15, 2015 Share Posted November 15, 2015 Hvad er indstillingerne under fanen lager Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted November 16, 2015 Author Share Posted November 16, 2015 Jeg håber det er den her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 Lager > lagersteder - tak. Hvordan er Carrier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 Hallo. Har du ikke et alvorligt problem med fragtfirma i din webshops? Tråden er efterhånden flere dage gammel. Så forstår jeg ikke at du er så længe om at svare. Det må da være i DIN interesse at det bliver løst. Kom nu ind i kampen. Ellers gider jeg ikke deltage mere i denne tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted November 17, 2015 Author Share Posted November 17, 2015 TAK for hjælpen. Det var her fejlen den var Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 17, 2015 Share Posted November 17, 2015 Godt at du fik det til at virke. Husk at sætte trådens til løst. For forums og andres skyld bør du skrive HVAD PROBLEMET VAR. (Jeg ved det godt men jeg synes du selv skal skrive det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted November 17, 2015 Author Share Posted November 17, 2015 Problet lå i lagerstedet, hvor der også skal sættes fragt firmaer op. Hvordan de så er forsvundet fra listen, ved jeg dog stadig ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts