BDohmen Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 (edited) Het kan zijn dat ik eroverheen heb gekeken, maar ik ben op zoek naar het volgende, te weten. I.p.v. het topmenu met daarin de categorieën wil ik de categorie afbeeldingen gebruiken zoals dit ook bij de subcategorieën wordt getoond. In het gekoppelde plaatje een screenshot van de subcategorie, wat ik ook als view voor de hoofdcategorie wil hebben. Het onderstaande plaatje toont de website zoals de er nu uitziet Het onderstaande plaatje laat zien wat ik wil, alleen worden hier de subcategorieën getoond en niet de Hoofdcategorieën daarnaast wil ik het topmenu gebruiken voor de CMS pagina's is dat mogelijk? Ik maak gebruik van versie 1.6.1.1 Edited February 26, 2016 by BDohmen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BDohmen Posted February 26, 2016 Author Share Posted February 26, 2016 Deze vraag is opgelost door de installatie van de module Homepage Categories for v1.6.* - v1.4.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts