forcadk Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 Hej Jeg får følgende fejlmelding fra Storebuddy i forbindelse med API integration er der nogen som ved hvad jeg gør forkert. Det gælder både for min prestashop 1.4.10 og min 1.5.4.1 Besked fra storebuddy: Vi har set nærmere på det. Fejlen opstår når vi forsøger at filtere på dine kunder: /api/customers?filter%5Bid%5D=%5B17%5D&display=%5Bemail%5D Det lidt underlige er dog, at samme filter fungerer på ordredelen: /api/orders?filter%5Bdate_add%5D=>%5B2015-10-28+09%3A16%3A51%5D&display=full&date=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 3, 2015 Share Posted November 3, 2015 Det oplagte må være at bede storebuddy om at hjælp til fejlfinding, når de har lavet modulet/integrationen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
forcadk Posted November 5, 2015 Author Share Posted November 5, 2015 Mit svar fra storebuddy er på hjælpe med fejlfinding er: OK. Men det er den hjælp vi kan give(?). Der er - som vi ser det udefra - tilsyneladende en fejl i opsætningen af din API, som bevirker, at vi ikke kan filtere på dine kunder: Vi laver - som tidligere skrevet - denne forespøgsel: /api/customers?filter%5Bid%5D=%5B17%5D&display=%5Bemail%5D Kaldet fungerer ved de øvrige tilknyttede Prestashop-platforme. Det er derfor vi mistænker, at der kan være noget i din opsætning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 7, 2015 Share Posted November 7, 2015 Det er nok en opgave, du ikke kan forvente hjælp til i forum (læs generel fejl), da det tilsyneladende er noget i din opsætning, så andre med præcis samme fejl, vil skulle byde ind her. Jeg kender personligt ikke til Storebuddy og opsætning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts