koocachoo Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Hur ändrar jag texten som finns på första sidan bla det som finns i nederkanten där kunderna kan läsa om mig, leverans, kontakta mig osv?? Har letat överallt (tror jag), men hittar ingenstans. Snälla hjälp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sealpond Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 I Backoffice under Verktyg/CMS om du nu vill ändra innehållet på sidorna du nämnde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koocachoo Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 Tusen tack! Ska kika där! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sealpond Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Vill du annars styra vilka som skall visas där är det "Moduler" / "Footer länksamling" som gäller lycka till Link to comment Share on other sites More sharing options...
koocachoo Posted March 17, 2010 Author Share Posted March 17, 2010 Tack! Ska ta och ändra med en gång....ser så konstig ut annars eftersom affären ligger uppe.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts