italjet.dk Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Hej, Jeg er helt ny i prestashop og er stødt på en udfordring jeg ikke kan løse. mit domæne er www.italjet.dk men hvis jeg skal tilgå siden skal jeg skrive www.italjet.dk/install/ Er der nogen der kan hjælpe mig med at få det ændret? vh Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjuske Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Hej Har du været inde i "indstillinger / SEO og URL'er" og skrive dit Butiksdomæne italjet.dk Vh. Preben / KeyShop.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
italjet.dk Posted October 26, 2015 Author Share Posted October 26, 2015 Hej Preben, Ja det står der. butiksdomæne: italjet.dk SSL Domæne: italjet.dk Base URI: /install/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjuske Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Base URI: /install/ På min står der kun Base URI: / Vh. Preben / KeyShop.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
italjet.dk Posted October 26, 2015 Author Share Posted October 26, 2015 jeg har prøvet at slette det, men det dur ikke. tror det er noget med hvordan det ligger på serveren, men det er udenfor min forstand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjuske Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 1. Har du installeret i /public_html hos unoeuro ? 2. Er dit SSL certifikat aktiv hos unoeuro Vh. Preben / KeyShop.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 (edited) jeg har prøvet at slette det, men det dur ikke. tror det er noget med hvordan det ligger på serveren, men det er udenfor min forstand. Det må være fordi, du har installeret shoppen i en undermappe på webhotellet. Løsningen er at flytte filerne, så de ligger i webhotellets rodmappe - typisk /public_html. UnoEuro har ikke en Filemanager, så eneste mulighed er at downloade alle filer via FTP og uploade dem igen i rodmappen. Hvis du ikke er nået så langt med opsætningen af shoppen, er det måske hurtigere (nemmere) at slette shoppen og installere den igen i den korrekte mappe. Edited October 26, 2015 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts