decazo1 Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 Met mijn Poolse vriend heb ik een webshop op zijn domein opgezet. Bij de update naar Prestashop 1.6.1.1 is er iets misgegaan. Prestashop heeft waarschijnlijk op basis van het Poolse I.P. adres de verzendmodule op verzending vanuit Polen gezet. Ik heb geprobeerd handmatig PostNL in te voeren en verzendzones te wijzigen, maar stuit op problemen met Brievenbuspakjes. Is het mogelijk alleen de verzendmodule naar Nederlands te updaten? De rest functioneert goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 26, 2015 Share Posted October 26, 2015 niet echt te updaten het is een kwestie van vervoerder aanmaken en daaronder de verschillende verzend methodes ( op gewicht werkt met enveloppen het beste ) je maakt dus een vervoerder voor envelop vervoerder voor pakket tot 10 kg vervoerder voor pakket tot 30 kg enz Link to comment Share on other sites More sharing options...
decazo1 Posted October 26, 2015 Author Share Posted October 26, 2015 (edited) Nee, Presta shop heeft ook alle landen in het pools ingevoerd en de verzendzones voor Polen, die anders zijn dan voor Nederland. De server staat in Polen, mijn domein naam decazo1.com staat in Nederland geregistreerd Ik krijg wel de melding: You are currently connected under the following domain name www.decazo1.jasekgroup.plThis is different from the domain name set in the "SEO & URLs" tab. If this is your main domain, please change it now. De URL is Shop domain decazo1.com SSL domain decazo1.com er is Base URI / ingevuld. Edited October 26, 2015 by decazo1 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts