micki77 Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 (edited) På min shop har jeg valgt at give rabat til kunder der opretter en konto. Det fungerer også fint men det giver mærkelige priser på produkter, hvilket får det til at ligne en udenlandsk fup side. Er det ikke muligt at lave det sådan, at rabatten først bliver vist når kunden går til betalingsiden? Edited October 25, 2015 by micki77 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
OYLSB ~ Leif B. Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 (edited) Hvis du tilføjer rabatten på gruppen vil den give nedslag. Du kan dog oprette en pris regel for kurv, som du tilknytter til gruppen som så viser den rigtige pris i butikken og trækker rabatten fra i kurven. Edited October 25, 2015 by oylsb (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
OYLSB ~ Leif B. Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Hvis du tilføjer rabatten på gruppen vil den give nedslag. Du kan dog oprette en pris regel for kurv, som du tilknytter til gruppen som så viser den rigtige pris i butikken og trækker rabatten fra i kurven. Jeg var vidst lidt hurtig... Du kan dog oprette en pris regel for katalog, som du tilknytter til gruppen der vil vise begge priser på produktbladet, hvor den oprindelige pris er streget over og hvor der gerne skulle vises et rabat skilt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OYLSB ~ Leif B. Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Det gør den også på produktsiderne, men ikke på kategori og forside Hvilken vers. køre du med og kan du poste nogle skærmprints af problemerne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted October 25, 2015 Author Share Posted October 25, 2015 Det gør den også på produktsiderne, men ikke på kategori og forside Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted October 25, 2015 Author Share Posted October 25, 2015 Har fået det til at virke nu, men synes ikke det ser godt ud. Vil helst at den oprindelige pris stadig bliver vist til medlemmer og at rabatten først bliver trukket fra i kurv/kasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
OYLSB ~ Leif B. Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Ok... Nu fik jeg det til at virke med regl for kurv... Jeg skriver lige en lille guide... 2 sek... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OYLSB ~ Leif B. Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Klik på Prisregler -> Regler for kurv Tilføj ny regel På Informationsbladet: Angiv Navn Sig Ja til fremhæv Lad kodefeltet være tomt På Betingelsesbladet: Gyldig fra d.d. Slut i 2099 Total disponibelt og for hver bruger: 999999999 Sæt flueben i kundegruppemarkering og fjern de grupper der ikke skal have denne rabat På handlingsbladet: Vælg % Skriv din værdi Vurder selv de andre felter m.v. Gem Link to comment Share on other sites More sharing options...
micki77 Posted October 25, 2015 Author Share Posted October 25, 2015 Cool det virker. Tusind tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OYLSB ~ Leif B. Posted October 25, 2015 Share Posted October 25, 2015 Super :-) Husker du at redigere trådens overskrift til løst, så andre kan få glæde af tråden ;-) Med venlig hilsen Leif B. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts