racemaniac Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 (edited) Sinds vanmiddag zie ik links bovenin de BO het prestashop logo mega groot. Daardoor is een groot gedeelte van het linker menu afgeschermd en niet benaderbaar Op de laptop is het de normale afmeting Iemand enig idee wat het probleem kan zijn ?Heb de browser cache al geleegd en ook andere browser genomen Probleem blijft Edited October 21, 2015 by racemaniac (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted October 21, 2015 Author Share Posted October 21, 2015 Avatar staat inderdaad rechts bovenin, dit is het logo van Prestashop wat links bovenin staat Nogmaals vreemde is at het er op de laptop wel normaal als klein pictogram weergegeven wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted October 21, 2015 Author Share Posted October 21, 2015 het heeft gewerkt. vanmiddag nogProbleem deed zich ineens voor en is ook onverklaarbaar Geprobeerd met Edge zelfde beeld als ik het logo van de server verwijder komt er het vraagteken te staan en ook die is mega groot Originele file ( logo) opnieuw gedownload zelfde resultaat (Logo png file is overigens vierkant) Enigste wat ik gedaan heb is een aantal modules ge-update Blijft een vreemde zaak Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted October 21, 2015 Author Share Posted October 21, 2015 het heeft gewerkt. vanmiddag nogProbleem doet zich ineens voorGeprobeerd met Edge zelfde beeld als ik het logo van de server verwijder komt er het vraagteken te staan en ook die is mega groot Originele bestand gedownload (is overigens pgn file wat vierkant is) Lijkt wel of de template op een of andere manier het logo niet "schaalt"Blijft een raar geval Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted October 21, 2015 Author Share Posted October 21, 2015 Probleem is gelokaliseerd en opgelost. Doordat er dit weekeind een server storing is geweest hebben we een backup moeten terug zetten Er blijken dus 2 "versies" geinstalleerd te zijn ( heel vreemd)de juiste versie werkt onder :l/webshop/iadmin de versie die ik via een snelkoppeling gebruikte was er een van de "oude versie " /webshop/qbhzfcpii10mbbxk Blijkbaar gebruiken beide installaties dezelfde SQL-database waardoor je dus wel de juiste data ter beschikking hebt maar alle admin-templates ect dus fout aanroept Solved Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts