schoenmakertje Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 Krijg sinds een tijdje bij mijn beide sites de volgende melding van Google. Googlebot kan geen toegang krijgen tot CSS- en JS-bestanden op http://www. 28 juli 2015 Aan: Webmaster van http://www. De systemen van Google hebben onlangs een probleem met uw startpagina gedetecteerd dat van invloed is op hoe goed onze algoritmen uw inhoud kunnen weergeven en indexeren. We willen u er met name op wijzen dat Googlebot geen toegang kan krijgen tot uw JavaScript- en/of CSS-bestanden vanwege beperkingen in uw robots.txt-bestand. Aan de hand van deze bestanden kan Google vaststellen of uw website correct werkt, dus het blokkeren van de toegang tot deze items kan leiden tot suboptimale posities. Kan dit kwaad?? Wat is er eventueel aan te doen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 A: controleer of je robot.txt hebt B: zet de rechten tijdelijk even op 777 C: genereer eventueel een nieuwe robottext ->verwijder de oude robottext -> maak een nieuwe aan-> instellingen ->SEO & Urls -> helemaal omlaag scrollen C: test of het nu wel uit te lezen is door google Link to comment Share on other sites More sharing options...
schoenmakertje Posted October 21, 2015 Author Share Posted October 21, 2015 Hoe zet ik de rechten op 777?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
schoenmakertje Posted October 21, 2015 Author Share Posted October 21, 2015 ah, via Filezilla natuurlijk. Maar staan al op 777. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 dan even zoals ik eerder vermeld heb een nieuwe genereren kijken wat deze aangeeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
schoenmakertje Posted October 21, 2015 Author Share Posted October 21, 2015 Dit is wat ik krijg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
schoenmakertje Posted October 22, 2015 Author Share Posted October 22, 2015 Word wel beter zo, maar heb nog steeds een hoop fout meldingen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts