Gudrun Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 Ik ben nog maar net begonnen met een shop op te zetten, dus heb nog heel wat vragen, maar eentje wil ik toch even in de groep gooien. Ik heb producten die verkocht zijn en dus niet meer op voorraad. Deze zullen ook niet opnieuw binnen komen, want mijn winkel is 2de hands, dus verkocht is verkocht. Nu zou ik graag willen dat de dingen die niet meer op voorraad zijn ook niet meer weergegeven worden in de shop. Is er een instelling die dit mogelijk maakt? Mvg Gudrun Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 21, 2015 Share Posted October 21, 2015 Ja dit is mogelijk bij je artikel tabblad ga je naar aantallen .dan de volgende optie aanvinken: Bestellingen niet toestaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gudrun Posted October 22, 2015 Author Share Posted October 22, 2015 Dat had ik gevonden, men kan niet meer bestellen, maar de artikelen blijven zichtbaar. Is het mogelijk dat deze automatisch verborgen worden, of moet ik deze manueel op niet actief zetten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfmref Posted October 29, 2015 Share Posted October 29, 2015 hallo in 4.11 heb rechts boven op je product pagina de mogelijkheid om status in of uit te schakelen ,standaard staat deze aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts