by bram Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 (edited) Hej, Jeg får denne her når jeg åbner backenden..: Det er som om at den ikke står rigtigt i backenden.. og det forstår jeg ikke, har ikke ændret noget, eller rettet i noget...? Kan det samtidig have betydning for at folk nogen gange får en fejl 404, adressen er ikke tilgængelig..? Det er så vidt jeg ved ikke hver gang, men ind i mellem sender min kammerater den til mig, så når de går på siden, kommer denne her frem.. Jeg har prøvet at slette min cache og cookies, men den kommer altid rigtigt op hos mig..?? Hvis det sker, kan man bare trykke på logo (bybram), så kommer den "rigtige" side op... Se her: Det skræmmer jo mine gæster væk. På forhånd tak. Michael Mørck www.bybram.dk Edited October 28, 2015 by by bram (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 17, 2015 Share Posted October 17, 2015 Prøv at bruge www.bybram.dk, når du logger ind til back office. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 17, 2015 Share Posted October 17, 2015 De to ting har ikke noget med hinanden at gøre. En ting er, hvordan du tilgår back office (se Kjelds svar) en anden er, hvordan dine kammerater støder på 404-siden. Du er nødt til at komme med flere oplysninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted October 20, 2015 Author Share Posted October 20, 2015 Hej Mange tak for jeres svar, det hjalp at sætte www.foran... så lidt skal der åbenbart til.. :-) Mht til 404 siden, så er det faktisk kun én af mine venner, som oplever det... Det er på hans stationære på hans arbejdsplads. Eller på flere af computerne...?? Så hvis I / nogen vil være så venlig at prøve at logge på vores hjemmeside og fortælle om de oplever det samme..(køb I bare en masse smykker også... JUST KIDDING) Det ville være fedt, jeg har efterhånden fået alle vi kender til det, så alt ud over folk, som måske allerede har noget cache eller lignende liggende... ville være superfint. Vores hjemmeside hedder www.bybram.dk På forhånd mange tak Vh / Michael Mørck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 23, 2015 Share Posted October 23, 2015 Det nemmeste er da vist at bede din kammerat fortælle, hvilken side han prøver at se og oplever fejl på? Og dernæst fejlsøge derfra :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
by bram Posted October 28, 2015 Author Share Posted October 28, 2015 Jeg takker for hjælpen, det ser ud til at det fungerer.. mange tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts