AlexMooren Posted October 10, 2015 Share Posted October 10, 2015 Hallo, Ik heb mijn pagina verhuist, zoals ik reeds vaker heb gedaan. Nu krijg ik echter een witte pagina als ik wil inloggen in de BO Ik heb de settings voor de dbase aangepast naar de nieuwe. de ,htacces is verwijderd, map rechten zijn ingesteld. Heeft iemand nog een idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 10, 2015 Share Posted October 10, 2015 ook de config aangepast en cache gewist ? van cache zowel compile als cache zet eventueel even de debug aan , misschien dat er nog iets naar boven komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexMooren Posted October 10, 2015 Author Share Posted October 10, 2015 Ik krijg aangegeven dat de URL admin2107 niet op de server staat!!! Deze staat er echter gewoon op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 10, 2015 Share Posted October 10, 2015 heb je de cache geheel gewist ? deze kan nog verwijzen naar de oude domein / admin Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexMooren Posted October 10, 2015 Author Share Posted October 10, 2015 Cache => smarty & compile zijn beide leeg.sql is aangepast aan de nieuwe server, Daarom snap ik het ook niet, deze site is al minstens 8 keer van server gewisseld, en nooit zonder problemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 11, 2015 Share Posted October 11, 2015 Het enige wat ik dannog kan bedenken is dat er iets mist in de admin map , deze verwijderen en nog eens uploaden of een typefoutje in de database heb je misschien een linkje ? naar de shop en admin , kan via pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexMooren Posted October 11, 2015 Author Share Posted October 11, 2015 (edited) Ik maak vanmiddag even een second account aan in de ftp en op mijn server, dan kun je even inloggen en zelf mee kijken.Alles klopt gewoon. Heb zelfs even alle rechten op 777 gezet. Enige verschil is dat ik nu van de ene naar de andere server verhuis. Dit om dat de server waar de site nu opstaat leeg moet voor een ander groot project dat een klant van mij wil gaan beginnen, en waar hij veel plaats voor nodig heeft. Edited October 11, 2015 by AlexMooren (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts