Runge1980 Posted October 4, 2015 Share Posted October 4, 2015 Hej alle i kloge folk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 5, 2015 Share Posted October 5, 2015 Jeg kan ikke rigtig komme i tanker om andet, end at kunden indtaster en kommentar til ordren, så du efterfølgende kan identificere, hvor de er kommet fra. Alternativt skal du oprette en kundegruppe, men det kræver, at kunden logger på - og at du inden har lagt dem i en specifik gruppe - og så vil de nok igen forvente en speciel rabat. Jeg kan ikke se nogen måde, hvor du automatisk kan spore dem, for du ved jo ikke, hvor de kommer fra. Hvis de kom via et nyhedsbrev, var der mulighed for at indsætte et unikt sporingsid, men det duer jo heller ikke her. Så jeg tror ikke, du har så mange muligheder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runge1980 Posted October 5, 2015 Author Share Posted October 5, 2015 Hej fik faktisk det her svar på det engelske forum. Skal bare lige have afkodet det :-) Have you checked into affiliate-type modules? Other Idea: Make a second (or more) listing in your shop of the product on the flyer. Make duplicates listing of the product & Give each a different model number in the product name "Shoes - Model 1", "Shoes - Model 2", etc. Each product would then have its own URL to your shop. Put different URL for each product on each different flyer. When orders come in then (for example) flyer 1 would be selling "Shoes - Model 1", flyer 2 would be selling "Shoes - Model 2". All the same product just different URL to buy from. Make "Visibility" in each product description as "Search Only" so they all don't show up in your shop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts