rmadsen80 Posted October 2, 2015 Share Posted October 2, 2015 Hej. Er der nogen som kender en måde jeg kan får min liste af kategorier ud på forsiden. Jeg køre ps. 1.6.1.0, her liggen de jo i bunden af siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted October 3, 2015 Share Posted October 3, 2015 Du skal ind under de avancerede indstillinger i Indstillinger > Temaer og aktivere index i venstre kolonne. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
rmadsen80 Posted October 3, 2015 Author Share Posted October 3, 2015 Hej Kjeld Mange tak. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted October 4, 2015 Share Posted October 4, 2015 1.6.1.4 Jeg har samme problem og gjorde som du skrev, men nu får jeg en lang venstre kolonne med"Mest Solgte" øverste og derefter kategori/Information/Produktcenter og til sidste "Nyheder", "Tilbud", "Vores Butikker", "Leverandører" og det var jo ikke meningen. Jeg har forsøgt at fjerne markeringen for "Manufactures" markere "news product" i højre kollone, men det har intet foradret - Manufactures er der stadig, nye produkter er stadig i venstre kolone - hvad gør jeg nu for at få kategorien vist som det skal - øverst i venstre kolone. Prøv selv at se: www.teknobiler.dk/prgr/ - (der er endnu ikke lagt varer ind ud over standard fra prestashop) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts