ahh Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 (edited) Hej derude Jeg har et problem med moms på mit prestashop site. Fejlen kom efter jeg installerede dette tema på den: http://addons.prestashop.com/en/sport-templates/17909-fishing-accessories.html Om fejlen skyldes temaet, skal jeg ikke kunne sige 100%, men det passede lige efter. Jeg kan simpelthen ikke få den til at importere din danske moms via Lokalisering > Localization pack you want to import Den skriver: Regel for moms kan ikke gemmes. går jeg ned i regler for moms, så kommer denne fejl: Forkert SQL forespørgselUnknown column 'a.deleted' in 'where clause' Det er PrestaShop™ 1.6.0.14 som er hvad Temaet var kompatibel med. Edited October 5, 2015 by ahh (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 2, 2015 Share Posted October 2, 2015 Prøv at spørge themeudvikleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahh Posted October 3, 2015 Author Share Posted October 3, 2015 (edited) Ville jeg også gerne, men uanset hvad jeg finder af support, så skal de bruge OrdreID. De vil ikke acceptere OrdreID fra Prestashop EDIT: Skrev til Prestashop addon team - så må de tage det videre Edited October 3, 2015 by ahh (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chikas Posted October 5, 2015 Share Posted October 5, 2015 Har du fået svar? Sidder med samme problem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahh Posted October 5, 2015 Author Share Posted October 5, 2015 (edited) Har du fået svar? Sidder med samme problem nope De må dog have en løsning. Det er et gammelt Tema - der burde være andre der har været løbet ind i samme problem :/ EDIT: Fik besked tilbage om, at de har løst problemet. De fik adgang direkte til min mysql - så hvor problemet lå, aner jeg desværre ikke :/ Edited October 5, 2015 by ahh (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts