Brickan Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Kväller jag har ett lite men ett irriterande problem med bilder när jag laddar upp en bild så hänvisar prestashop till/img/p/2/8/28-tm_large_default.jpgmen när jag tittar på servern så finns filen /img/p/2/8/28-large_default.jpgjag utgår från att jag har klantat mig på nått sätt så det är avklarat men jag vet inte hur man rättar till problemet mvh jonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Gå in under Inställningar -> Bilder och generera nya miniatyrbilder. Har du många bilder så kan det ta en stund. Avbryts processen, så kan du köra igen, men se då till att klicka bort "Radera tidigare bilder". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brickan Posted October 1, 2015 Author Share Posted October 1, 2015 Kvällertack för infon Patrikmen det har jag redan testatproblemet kvarstår tyvärrdet är en ny installerad prestashop 1.6.1.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts