elisabethstaffeldt Posted September 30, 2015 Share Posted September 30, 2015 (edited) Jeg har en prestashop hvorfra jeg sælger husnumre i forskellige størrelser og farver. Nu er der så (efter opdatering) opstået det problem når kunden har valgt en variation, så "hopper" siden tilbage til standardvaren efter få sekunder. Jeg formoder det skyldes en form for automatisk opdatering; men hvad kan man gøre ved det? Elisabethstaffeldt.dk Nu har jeg fundet en løsning på Prestashops forum takket være David Eschmeyer! Gik ind i "præferencer > varer og ned til vareside: "Separator of attribute anchor on the produkt links" Skiftede "-" bindestreg ud med "," komma. (Problemet var der stadig) Skiftede så komma tilbage til bindestreg. Voila! I første forsøg på forsiden var problemet der stadig, siden skiftede tilbage til standard efter få sekunder, men i andet forsøg var siden stabil! Edited October 1, 2015 by elisabethstaffeldt (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts