Pipsie Posted September 29, 2015 Share Posted September 29, 2015 (edited) Nogen som kender til et modul/program something??? Der kan lette arbejdet med at designe de emails som findes i Prestashop... Synes det er ENORMT tungt at arbejde med.... Edited October 20, 2015 by Pipsie (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 17, 2015 Share Posted October 17, 2015 Det kommer an på, hvad du efterspørger. E-mails er ret nemme at rette i en HTML-editor. Og selv i notepad++ kan du relativt nemt rette teksterne. Men vil du rette udseende, skal du kunne HTML eller have en editor for bedste resultat. Siger jeg uden at have brugt den indbyggede funktionalitet, da den i tidligere versioner aldrig har virket korrekt - men måske gør den nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted October 19, 2015 Share Posted October 19, 2015 Jeg har brug for at lave en ny email: Betal via PayPal (evt. som en kopi af en af de eksisterende, f.eks. bankwire). Jeg har lavet en kopi og givet den nyt navn, uploaded via ftp til mails/da, men kan ikke se den, når jeg skal bruge Statusser, eller når jeg går ind på Oversættelser > Email oversættelsesskabelon. Hvad kan jeg gøre? PS 1.6.0.8 /Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipsie Posted October 19, 2015 Author Share Posted October 19, 2015 Hej Prestafan1234 Tak for dit svar... Det er sådan set både designet og teksten! Ja teksten er sådan set meget let at tilrette, det har jeg heller ingen problemer med, men jeg bryder mig ikke om det layout som er der og ville gerne gøre noget ved det. Har dog fundet et fantastisk spændende software til at designe Responsive email templates. Så det vil jeg give mig i kast med. Nej den indbyggede funktionalitet er ikke nem at arbejde med... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 19, 2015 Share Posted October 19, 2015 (edited) Jeg har brug for at lave en ny email: Betal via PayPal (evt. som en kopi af en af de eksisterende, f.eks. bankwire). Jeg har lavet en kopi og givet den nyt navn, uploaded via ftp til mails/da, men kan ikke se den, når jeg skal bruge Statusser, eller når jeg går ind på Oversættelser > Email oversættelsesskabelon. Hvad kan jeg gøre? PS 1.6.0.8 /Torben Opret venligst ny tråd om dette, da denne tråd handler om at tilrette eksisterende templates Edited October 19, 2015 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts