michel000 Posted September 29, 2015 Share Posted September 29, 2015 Ik ben pas begonnen een een webshop op te zetten, en ik zou graag een zo basic mogelijk theme willen gebruiken. Maar degene die ik nu geprobeert heb bevatten naar mijn idee teveel knoppen e.d. Het liefst heb ik niet meer dan een menubalk met: Home , product catogorieen, winkelmand, contact. Op de Home page alleen een slideshow met stukje tekst en op de andere paginas kort stukje text daaronder de producten. Onderaan de site alleen een facebook button. Maar zoiets kan ik dus nergens vinden heeft iemand een suggestie? bvd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 29, 2015 Share Posted September 29, 2015 Hoe bedoel je met teveel knoppen ? in je menubalk kan je zelf toevoegen of verwijderen , de modules aan de zijkant kan je of onthaken of uitzetten , bepaalde links van leveranciers enz kan je ook in of uitzetten je kan dus eea indelen zoals je zelf wilt , Link to comment Share on other sites More sharing options...
michel000 Posted September 29, 2015 Author Share Posted September 29, 2015 ik kon inderdaad een aantal dingen uitzetten/weghalen maar dat lukte me niet met alles, waarschijnlijk door gebrek aan ervaring.. maar ik hoop eigenlijk dat er een theme is die default al aardig op mijn wensen aansluit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 29, 2015 Share Posted September 29, 2015 je kan eens kijken bij diverse theme aanbieders , https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=prestashop%20themes maar denk dat je toch zelf eea aan moet gaan passen , je kan met behulp van chrome al een hoop uitvinden waar wat waar zit de meeste thema bouwers willen juist alle functionaliteiten van prestashop erin hebben , (mede omdat de meeste shops juist vele mogelijkheden willen) en vaak worden de thema's hier ook op ontwikkeld wat je eventueel ook kan doen is , maak een screenshot van je huidige shop en bewerk met bv paint wat je weg wilt hebben dan is ook eea duidelijk , denk vast wel dat er mensen hier op het forum zijn die tips en ideeen hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
kidcarshop Posted September 30, 2015 Share Posted September 30, 2015 Probeer ook eens "live edit" als je zoekt in je BO kan je dat vinden, en kan je een goede indruk krijgen hoe ze dingen noemen de modules en cms enzo succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
michel000 Posted September 30, 2015 Author Share Posted September 30, 2015 Bedankt voor de hulp ik ben al een heel stuk verder gekomen ! Koste even wat tijd en frustratie maar ben nu op de goede weg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts