argandia Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 (edited) Hej! Har et problem med billede upload, begyndte pludseligt den anden dag... Rød bjælke og kryds i bunden, den siger bare "UNDEFINED" Kører 1.5.6.0 og har nu prøvet at ændre js.fileuploader.js (GitHub som der ellers henvises til) - og at uploade via Chrome - samme fejl. Der har været opgradering og service på hosten, men de siger at det er mig der skal opgradere - og at det kører fint hos dem... Data fra før weekenden kan "desværre ikke genskabes"... Jeg er ked af hvis jeg (nu i tidsnød) skal opgradere hele shoppen med alle de risici der ligger i det, jeg skal jo bare LYNhurtigt have lagt billederne ind på nogle produkter... Nogen der har en løsning på det? Edited September 26, 2015 by argandia (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
argandia Posted September 23, 2015 Author Share Posted September 23, 2015 Har bokset med den i flere dage nu, faldt over en hvor løsningen kunne være firewall hos hosten. Fandt den i den nye opsætning af kontrolpanelet og slog den fra - og vupti NU virker det igen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 Er du rar at rette overskriften på emnet, så man kan se det er løst? Se hvordan på forsiden af forum. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts