Pjuske Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 (edited) Hej Ver. 1.6.1.1 default theme PHP mail Når jeg sender en email fra Prestashop til Live - Hotmail & msn kommer den ikke frem, Jeg får følgende fejl : host mx4.hotmail.com[65.55.37.120] said: 550 SC-002 (COL004-MC4F6) Unfortunately, messages from 94.231.109.58 weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. (in reply to MAIL FROM command) Mail, der er afvist af Outlook.com som følge af vores politik. Den mailserverinternetudbyder, der har oprettet forbindelse til Outlook.com-serveren, har udvist en adfærd, der underminerer navneområder. Hvis du ikke er mail- eller netværksadministrator, skal du kontakte din mail- eller internetudbyder for at få hjælp. Alle andre mail adresser får mine mail. og når jeg sender direkte fra unoeuro til Live - Hotmail & msn er der heller ingen problemer. Nogle der har en idé om hvad der går galt? og evt. en løsning Mvh. Preben Edited September 22, 2015 by Pjuske (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Dit domæne zitcom.dk er åbenbart blevet blacklistet hos Hotmail. Prøv at sende fra en anden SMTP-server. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjuske Posted September 23, 2015 Author Share Posted September 23, 2015 Jo, men jeg kan godt sende fra mail-programmer og web-mail. (web.unoeuro.com) Det er kun når jeg sender fra Prestashop det går galt. Lige nu må jeg sende via gmail. ikke så smukt, men det virker. Unoeuro har foreslået mig at rette min DNS skabelon til "UnoEuro SPF record" men det virker desværre heller ikke. vh. Preben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjuske Posted September 23, 2015 Author Share Posted September 23, 2015 PS. zitcom.dk er mail adminstrator for MSN/hotmail i Danmark Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Ha, ja så er næppe det domæne, der er blacklistet. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnH Posted October 22, 2015 Share Posted October 22, 2015 Hej Preben tror det kan være dine SMTP indstillinger under "Avancerede parametre" - "E-mail". Vælg: Set my own SMTP parameters. Derefter: Mail domain name: lad det være tomt SMTP server: asmtp.unoeuro.com SMTP brugernavn: mailadressen du sender fra SMTP adgangskode: koden du logger ind på ovenstående mailadresse med Kryptering: hvad du har ellers ingen Port: 587 Prøv så at sende en test mail til fx en hotmail. Den havner muligvis i spamfiltret, men det går de "originale mails" ikke. Held og lykke! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts