Stenovitch Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Jeg er rimelig ny til presta, og har lidt problemer med at få en kategori vist som søge filter. Jeg køre presta 1.5.6.2 og default theme. Kunden jeg laver dette for vil gerne have sådan at når han f.eks er under støvler, så vil kategorien "Størrelse" være vist. Hvordan bære jeg mig ad med dette? har forsøgt mig på google, men er lidt i vildrede om hvad jeg skal søge efter da shoppen er på dansk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 Størrelse er normalt ikke en kategori, men en feature eller en attribut. I modulet "Lagdelt navigations blok" kan du vælge diverse filtreringsmuligheder. /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1986 Posted September 23, 2015 Share Posted September 23, 2015 gå til kategori/ vare, vælg den vare du vil redigere gå til varianter: i egenskaber kan du vælge farver og størrelse m.m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenovitch Posted September 24, 2015 Author Share Posted September 24, 2015 (edited) Jeg er lidt ny til det her og forstår jer ikke helt. Mit problem er at kunden vil have vist f.eks kategorien "størrelser" i venstre kollone når de f.eks er under sko. Hvordan sætter jeg denne så den bliver vist på bruger siden? Undskyld jeg ikke lige får forklaret ordentlig. =) Er stadig i gang med at undersøge google efter svar, men det er som om dette burde være almen viden, men ingen steder kan jeg finde denne alemene viden =( Jeg har søgt lidt... og ud fra hvad jeg har læst mig frem til, så er det et filter modul jeg skal have fat i. Er dette korrekt? Edited September 24, 2015 by Stenovitch (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 Har du fået kigget på det modul jeg omtalte? /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts