tutsiq14 Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 (edited) Hej. Jeg har sat en kundegruppe til at få 70% rabat på varerne. Det bliver også gennemført, så prisen viser det rigtige. Men jeg kunne godt tænke mig, at den ordinære pris (uden rabat) blev vist med streg over, og derefter den nye pris med rabatten. Kan jeg sætte det til et sted, eller ændre i koderne et sted? Hilsen Ellen Jeg bruger Prestashop 1.6.1 Løsning:Jeg indsatte det selv i koderne - hardcode. Edited December 30, 2015 by tutsiq14 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Kan ikke se siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq14 Posted September 18, 2015 Author Share Posted September 18, 2015 Retter lige - http://rilleit.dk/leje Fik lige skrevet forkert i farten - undskyld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted September 21, 2015 Share Posted September 21, 2015 Det ser ud til det er en template ting du skal ind og justere på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq14 Posted September 21, 2015 Author Share Posted September 21, 2015 Ja det fandt jeg også frem til, men ikke hvordan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted September 21, 2015 Share Posted September 21, 2015 Umiddelbart ville jeg hive fat i udvikleren af temaet, som det er nu kan jeg ikke se noget af koden og kan derfor ikke rigtigt se hvad det reelt set er der mangler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Når vi ikke kan se, hvad kundegruppen der får x-% i rabat får vist og ej heller priser og underliggende kode på websitet (eller link til eksempel åbent for alle), er det ikke muligt at hjælpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts