RemcoDr Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Heren, is het mogelijk om de product kenmerken te gebruiken in dit menu ipv de product attributen? Deze komen niet naar voren in ieder geval.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Bedoeld u backoffice of frontoffice? Misschien een url met de precieze gewenste locatie. Dan kan ik u eventueel de code ervoor geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted September 16, 2015 Author Share Posted September 16, 2015 Backoffice denk ik .. De kenmerken komen niet in het lijstje van filters naar voren welke ik kan selecteren om te gebruiken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Een beetje onduidelijk voor mij. U wilt in uw backoffice een lijst van kenmerken selecteren voor uw producten om weer te geven aan uw klanten? Of moeten uw klanten gaan kiezen uit kenmerken ipv attributen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted September 16, 2015 Author Share Posted September 16, 2015 Mijn klanten moeten inderdaad kunnen kiezen uit kenmerken ipv attributen. Excuus voor de onduidelijkheid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Dan is hier helaas niks voor. U zult uw kenmerken moeten omzetten in attributen. Dit is eigenlijk ook beter, denk met name aan prijs mutaties en afbeeldingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted September 16, 2015 Author Share Posted September 16, 2015 Maar hoe zijn deze dan nog zichtbaar op de product pagina? waar koppel ik deze überhaupt aan de producten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 In deze (engelse) video word het duidelijk met beeld uitgelegd: https://www.youtube.com/watch?v=kAEDvaLc7cM Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted September 16, 2015 Author Share Posted September 16, 2015 Zo ver was ik inderdaad, maar hoe koppel ik deze aan het product? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted September 16, 2015 Share Posted September 16, 2015 Door alle kenmerken in attribuut aan te maken, en combinatie producten aan te maken en de juiste waarde mee te geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted September 16, 2015 Author Share Posted September 16, 2015 Dan krijg ik een keuze veld bij het product extra wat ook niet de bedoeling is... weet iemand anders een ander " gelaagd navigatie blok" module welke wel met kenmerken overweg kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted September 23, 2015 Author Share Posted September 23, 2015 Kan iemand me helpen alstublieft? bovenstaande oplossing is geen optie voor mij .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
delete-account-pleas Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 (edited) Je kunt perfect filteren op "productkenmerken", je moet wel telkens bij product "functies" gebruik maken van "Vooraf gedefinieerde waarde" en nooit van "of Aangepaste waarde" want bij gebruik van aangepaste waarde wordt deze niet toegevoegd aan de filters Je moet wel nog even je productfilter toevoegen 1. Ga naar "Modules" 2. Type/zoek "Gelaagd navigatie blok" 3. Klik op "configureer" 4. wijzig of voeg een nieuwe template toe en selecteer de filter die je wilt gebruiken. op de link hierboven zie je dat er gebruik gemaakt wordt van filter via attributen maar ook via product kenmerken bijvoorbeeld: Versnellingen vooraan, Versnellingen achteraan, Schakelsysteem, Soort verlichting, ... zijn allemaal product kenmerken Edited December 10, 2018 by Crezzur (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted September 24, 2015 Author Share Posted September 24, 2015 Crezzur je bent een held! wist wel dat t kon.. thnx! Link to comment Share on other sites More sharing options...
delete-account-pleas Posted September 24, 2015 Share Posted September 24, 2015 Geen probleem, blij dat je probleem opgelost is. ps: nog eventjes marken dat je topic opgelost is zodat iedereen weet dat ze je niet meer moeten helpen. Groetjes ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RemcoDr Posted September 25, 2015 Author Share Posted September 25, 2015 (edited) Helemaal opgelost is het nog niet Op webshop 1 draait het en werkt het volledig. echter op de webshop welke ik voor een ander aan het maken ben werkt deze niet. Zodra ik een template op een subcategorie activeer ( met welke filters dan ook ) verdwijnen de producten. Als ik deze uit zet komen de producten weer terug. Als ik deze geactiveerd heb krijg ik 2 filters te zien: Beschikbaar en staat. Ik kan hier verder echter niets in kiezen. Edit: als ik de module niet op de betreffende categorie instel zijn de producten wel zichtbaar.. maar uiteraard geen filter. Edit2: Het lijkt er op dat het gelaagde navigatie blok de producten niet kent.. het herbouwen van de index ed doet geen wonderen. Help? Edited September 25, 2015 by RemcoDr (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
delete-account-pleas Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 als je een backoffice login door stuurt via pm kan ik eens een kijkje nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts