bluekachina Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 (edited) Sinds mijn overgang naar Prestashop 1.6.1.1 heb ik een vervelend probleem. Tijdens het afrekenen is het niet mogelijk om te kiezen voor een land met postcode. Prestashop blijft melden dat de combinatie geen carriers oplevert. Wij maken gebruik van een third party plugin voor de checkout. Nu heb ik al getest wat er gebeurd als de standaard checkout wordt gebruikt. Helaas is het resultaat hetzelfde. De zones en de carriers heb ik al nagelopen. Die zouden moeten kloppen. Waar kan dit probleem door veroorzaakt worden? Edited September 15, 2015 by bluekachina (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Kijk in "Localisatie > Zones" of u daar geen dubbele zones hebt, Kijk in "Localisatie > Landen" of daar uw gekozen land wel naar de juiste Zone staat en of hij actief is. En eventueel kunt u hier onderaan de pagina "Restrict country selections in front office to those covered by active carriers" uit of aan zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluekachina Posted September 15, 2015 Author Share Posted September 15, 2015 Allemaal nagelopen. Afbeeldingen toegevoegd. Geen verschil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluekachina Posted September 15, 2015 Author Share Posted September 15, 2015 (edited) Zelfs op een kopie van de live omgeving, met alle overtreffingen uitgeschakeld en het standaard thema krijg ik hetzelfde. Alleen landen met een state / provincie worden niet herkend.Iemand een idee? Edited September 15, 2015 by bluekachina (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluekachina Posted September 15, 2015 Author Share Posted September 15, 2015 Tot mijn verbazing zie ik nu dat provincies ook gekoppeld zijn aan een zone. Dit blijkt niet te zijn aangepast toen het land verhuisde naar een andere zone. Waarschijnlijk is dit het probleem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Als het probleem is opgelost, gelieve deze topic als opgelost markeren. Als het niet is opgelost kunt het best even een link met ons delen, dan kunnen we het zelf zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluekachina Posted September 15, 2015 Author Share Posted September 15, 2015 Het is opgelost. Dit is er eentje die ik niet snel zal vergeten, dank je wel voor je hulp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts