lisaakant Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 (edited) Ik heb net nieuw prestashop geinstalleerd en heb daarom nog bovenaan een balk staan met "begin". Maar deze wil dus niet weg.. niet via "overslaan" of het kleine blauwe kruisje. Ook in een andere browser gaat hij niet weg. Ik kan nu niet bij de tabs aan de zijkant, echt heel irritant! Ook staan er allerlei gegevens ingevuld die niet over mijn webshop gaan in mijn dashboard. Telkens als ik ververs dan veranderen deze gegevens. Hoe kan dit? Ik word ondertussen echt een beetje hopeloos hier! Help! (ik heb nog 0 omzet en 0 bestellingen, ipv alles wat er staat) Edited September 16, 2015 by lisaakant (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Probeer het eens met de module: Database Cleaner. Deze zal alles leeghalen van de gehele shop, inclusief huidige producten en daarna nogmaals cache legen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts