mostlyharmless Posted September 14, 2015 Share Posted September 14, 2015 (edited) Hejsa.Først det kedelige:prestashop 1.6.1.1 Med default boostrap.Jeg har det mest underlige problem. Jeg opdaterede fra 1.6.0.14 for nyligt og skulle i dag tilføje en dropdown med 2 attributer (sølv og guld) Sølv er sat som standard og kan sagtens vælge den, men vælger jeg guld reloader siden og så er den på sølv igen.Det der gør det virkeligt underligt er at de gamle produkter fra før jeg opdaterede er der ingen problemer med, de reloader ikke.Kan simpelthen ikke gennemskue hvad det er der går galt.Her er et par links: Produkt som nulstiller (reloader)http://xn--guldslvure-4cb.dk/test/5258-test-produkt.html og her et der virker:http://xn--guldslvure-4cb.dk/ringe-saet/5251-ring-saet-2-stk-s2531.html Edited September 14, 2015 by mostlyharmless (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted September 15, 2015 Author Share Posted September 15, 2015 Ender med at blive sindsyg af det her.Har førsøgt at lave en rollback og så upgrade igen da den gamle rollback bare gav mig hvis skærm, men igen har jeg problemet, så snart jeg tilføjer en variant til et produkt kan jeg ikke vælge andet end "standard" varianten.http://xn--guldslvure-4cb.dk/test/5259-test.html Er virkeligt ved at blive sindsyg for det virker som skal på de produkter jeg oprettede før, det virker som om den "omskriver" linket og ikke gemmer det og i stedet reloader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fightclub Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Jeg oplever præcis samme problem og det kostede mig en del ordre.. Bare med den forskel at jeg har problemet med ALLE varer. Er du sikker på det kun er de nye? Har du prøvet med en anden browser eller tømt browser cache? Mvh Ivan :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted September 15, 2015 Author Share Posted September 15, 2015 Har prøvet alt efterhånden, fandt du en løsning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fightclub Posted September 15, 2015 Share Posted September 15, 2015 Nej desværre.. Jeg søger stadig efter en løsning og venter med at opdatere til da.. Mit site - med masser af variationer -- aaargh ;-) http://fightclub.dk/ Jeg vender tilbage når jeg finder en løsning.. Håber nogen der ved bedre kigger ind her!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted September 16, 2015 Author Share Posted September 16, 2015 Hmm, ja jeg er da nået lidt af vejen, slettede alle moduler i aftes og her til morgen virkede det, efter det lavede jeg en restore af databasen .... og BUM fejlen er tilbage. så det bliver en gang database gennemsøgning fra mig af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fightclub Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 Godt arbejde - og tålmodighed!!!Det kan simpelthen ikke være rigtigt tænker jeg. Der må da være andre end os der har bøvlet med det her.. Jeg har ikke tiden til at gnave mig gennem kode og db.. Rigtig god arbejdslyst! ;-) beundrer din energi ;-) Har du forresten prøvet med en post i det "internationale" forum? Jeg har, men uden held... - Måske dårligt formuleret fra min side. - Ivan Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted September 17, 2015 Author Share Posted September 17, 2015 Ja har jeg og har haft en rigtig dygtig mand til at se på det og selv med alt deaktiveret er der stadig fejl i det og efter hvad han kunne nå frem til er det en bug der gør at produkterne blive oprettet "forkert" i databasen, så jeg har kontaktet support samt oprettet en bug report. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts