tutsiq14 Posted September 13, 2015 Share Posted September 13, 2015 (edited) Hej. Jeg bruger Prestashop 1.6.1 Når en kunde skal oprette sig som virksomhed, kan de udfylde CVR nummer = Siret. Men jeg får hele tiden fejlen, at "siret er ugyldigt". Jeg har lavet validering om itl 8 tegn, som der er i et cvr numme efter denne tråd https://www.prestashop.com/forums/topic/273854-solved-change-siret/?hl=%2Bsiret&do=findComment&comment=2133558 Men der kommer fortsat fejl. Kan nogen hjælpe mig med hvad der kan være galt? Siden er http://dansklejeteknik.dk, og er under vedligeholdelsestilstand - men spørg så får du login. Filen validate.php, som jeg har rettet i står der flg: public static function isSiret($siret) { return (bool)preg_match('/^[0-9](8))$/s', $siret); /* if (Tools::strlen($siret) != 14) { return false; } $sum = 0; for ($i = 0; $i != 14; $i++) { $tmp = ((($i + 1) % 2) + 1) * intval($siret[$i]); if ($tmp >= 10) { $tmp -= 9; } $sum += $tmp; } return ($sum % 10 === 0); */ } Er der slet ikke andre der har oplevet problemer med dette? Hilsen Ellen Edited September 21, 2015 by tutsiq14 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutsiq14 Posted September 21, 2015 Author Share Posted September 21, 2015 Er der nogen der vil hjælpe mig med dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stweet Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 1, 2017 Share Posted December 1, 2017 3 hours ago, stweet said: op Her i forum "bumper" vi ikke gamle indlæg. Du bedes starte et nyt indlæg, hvor du fortæller, hvad dit problem går ud på. Husk lige at læse retningslinjer, så vi får oplysninger om version, shop adresse osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts