karoline-k Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 (edited) Hej, jag undrar om jag ska tänka på ngt speciellt nu när jag ska välja tema till min webshop? (jag gjorde ett misstag och köpte ett tema som inte var kompatibelt med senaste versionen och nu vill jag inte göra ett till misstag) Jag vore enormt tacksam om ngn har lite råd att ge mig? Funderar lite på temat Maxima från prestashop addons som jag gillar lite: http://addons.presta...maxima-1-6.html MVH Karoline Milori.se Edited September 9, 2015 by karoline-k (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 10, 2015 Share Posted September 10, 2015 (edited) Det är svårt att hitta ett tema som är stabilt, välskrivet men ändå flexibelt. Jag hade tittat mycket på recensioner från andra användare. Ett tema som många av mina kunder använt är Transformer, http://themeforest.net/item/transformer-responsive-prestashop-theme/5095795 Generellt så ska du titta på de viktigaste sidorna, startsidan, kategorisidan och produktsidan. Kolla så att du har med nödvändiga och önskvärda funktioner och objekt där. Edited September 10, 2015 by Patrik Lindblom (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karoline-k Posted October 1, 2015 Author Share Posted October 1, 2015 Tack snälla Patrik, du hjälpte mig väldigt mycket och temat funkar jättebra med bra support! Lite mkt olika moduler bara att lära sig men det går framåt:) MVH Karro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Så lite så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buyitrighthere Posted March 17, 2016 Share Posted March 17, 2016 När man köper det paketet för $70, får man då med 12 teman som man kan välja mellan? Eller är det ett av de 12 möjliga som man får? Mvh// Tobbe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Gissar att det är 12 varianter på samma tema med lite olika utseende, färger, m.m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts