casacare Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Witam, jestem totalnym laikiem i potrzebuję pomocy. Sama staram się skonfigurować sklep i aktualnie utknęłam na ustawieniach e-mail. Zaawansowane -> adres e-mail co ja powinnam tu powpisywać? nazwa domeny mailowejserwer SMTP nazwa użytkownika SMTP hasło SMTPSzyfrowaniePortTo powinny być jakieś dane sklepu czy własny e-mail ?mamy e-mail [email protected], który przypisany jest do serwera cdvet.home.pl I czy w tym miejscu ustawienia odpowiadają też za wysyłkę e-maili do klientów tuż po dokonaniu zamówienia? Jeśli nie to gdzie znajdę te funkcje? Pozdr, Ania Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 endriu107 Posted September 9, 2015 Share Posted September 9, 2015 Stawianie sklepu na hostingu home.pl nie jest wskazane pod żadnym pozorem, na normalnym hostingu wystarczy że pozostawisz włączona funkcje php mail i wszystko działa maile będą sie wysyłały w home niestety należy pokombinować. Praktycznie codziennie ktoś z home przychodzi na fora i pisze że ma problemy, to nie działa jedno albo drugie. To co powinno być wpisane powinnaś znaleźć na home, nazwa domeny mailowej to twó[email protected] nazwa użytkownika to chyba login do home.pl, hasło to twoje hasło do tego emaila. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 casacare Posted September 9, 2015 Author Share Posted September 9, 2015 Dzięki za odp. Jeśli nie postawię sklepu na hostingu home to co dalej robić? Co wpisać w te pola? Pozdr., Ania. Link to comment Share on other sites More sharing options...