Koen_K Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Ik wil graag de positie/volgorde aanpassen van de producten. Nu vond ik dit topic, echter gaat dat over een oudere versie. Ik heb 1.6.0.14 https://www.prestashop.com/forums/topic/198353-solved-makkelijk-de-positie-van-producten-aanpassen-slide/ In mijn versie staat uberhaubt geen kolom "positie". Iemand die mij kan helpen? Ik ben nog bezig in de gratis cloud versie. Bedankt, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 (edited) Er zit een pijltje bij de kolom Posititie (een van de 2 op klikken) en vervolgens kan je de posities wijzigen. Edited August 31, 2015 by Stefand (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koen_K Posted August 31, 2015 Author Share Posted August 31, 2015 Hallo, bedankt voor de reply. Echter heb ik deze kolom nietm zie afbeeling...: http://nl.tinypic.com/r/25a4y6t/8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted August 31, 2015 Share Posted August 31, 2015 Zorg dat je eerst op een categorie filtert, daarna verschijnt pas de positie kolom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koen_K Posted August 31, 2015 Author Share Posted August 31, 2015 Thanks, het werkt. Moet je maar net weten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted September 13, 2015 Share Posted September 13, 2015 Koen_K Graag indien het is opgelost , Gelieve opgelost voor de titel te zetten ,, dit kunt u doen door uw eerste bericht met de "full editor" te bewerken en dan [solved] of [Opgelost] voor de titel te zetten. BVD Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted February 27, 2016 Share Posted February 27, 2016 (edited) Ik heb nog een aanvullende vraag. Als ik bovenstaande volg krijg ik netjes de producten uit deze categorie. Echter niet de producten die uit een ander categorie komen, maar bij Associaties ook op deze categorie staan aangevinkt. Kan ik daar ook de volgorde van bepalen? Ik gebruik 1.6.1.4 Ben er al uit, in de kolom posities kan je slepen. Ik zat maar te klikken op ID etc Edited February 27, 2016 by baarssen (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marie-An Posted August 26, 2022 Share Posted August 26, 2022 Nou heb ik een heleboel producten die ik wil veranderen van positie, bv een hele serie van een product. Kan ik ook een aantal producten tegelijkertijd verslepen? Het duurt wel vrij lang nu voordat ik 50+ producten van positie 300 naar positie 1 heb gesleept.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts