wouwouwou Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Hallo allemaal! Momenteel ben ik bezig met het ontwikkelen van een webwinkel voor de postzegelhandel van mijn vader. (http://bosstamps.nl) Er zijn vooral aanpassingen gedaan aan de .tpl en .scss bestanden van het thema. Helaas leegt het winkelmandje zichzelf nu als ik naar een andere pagina ga, wat natuurlijk niet de bedoeling is... Iemand suggesties / een oplossing? Alvast bedankt! Groet, Wouter Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouwouwou Posted August 30, 2015 Author Share Posted August 30, 2015 Het ziet er naar uit dat alleen de versies 1.6.1.0 en hoger dit probleem hebben bij mij. Voor nu teruggegaan naar v1.6.0.14... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouwouwou Posted August 30, 2015 Author Share Posted August 30, 2015 Helaas veel problemen in de back-office bij het teruggaan naar v1.6.0.14. Nu dus weer op 1.6.1.0 met nog steeds het probleem met het winkelmandje. :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouwouwou Posted August 31, 2015 Author Share Posted August 31, 2015 Ik heb geprobeerd om alleen de cart controller en classes terug te draaien naar 1.6.0.14. Geen resultaat. Toen geprobeerd om de js bestanden te reverten. Ook geen resultaat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Klinkt als een cookie probleem. Sessie gegevens zoals guest_id en cart_id worden door Prestashop in een cookie opgeslagen. Heb je dit probleem met een specifieke browser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts